Oferujemy kompleksowe usługi badawcze - od analizy problemu badawczego do przedstawienia wniosków i rekomendacji dla Klienta.

Ideą naszej działalności jest najwyższa rzetelność i wysoka jakość danych. Wiarygodność wyników jest nie tylko efektem doskonałej metodologii, ale również wysokiej jakości pracy ankieterów. Dlatego przykładamy do tych elementów szczególną wagę. Realizujemy najbardziej restrykcyjny proces kontroli pracy ankieterów w Polsce.

Z powodzeniem realizujemy projekty badawcze wymagające dużego doświadczenia, znajomości branży/kategorii i doskonałych umiejętności analitycznych (segmentacje rynku, badania popytu, profilowanie produktu z wykorzystaniem metod CA itp.). Nie boimy się sięgać po nowe metody badawcze i innowacyjne technologie zbierania danych.

Cenimy bliską współpracę z Klientami. Przy wspólnym zaufaniu, wychodzimy poza standardową rolę badacza, dzieląc się naszym kilkunastoletnim doświadczeniem w analizie zachowań, potrzeb oraz postaw konsumenckich i społecznych.

Pełnimy również rolę konsultantów i niezależnych ekspertów w różnych obszarach związanych z badaniami i analizami rynkowymi.

Dowiedz się więcej:

Badania społeczne i marketingowe

Badania społeczne i marketingowe

Badania transportowe

Badania transportowe

Zaawansowane analizy i consulting

Zaawansowane analizy i consulting

Możliwości realizacyjne i techniki badawcze

MOBI/CAPI

Posiadamy własną infrastrukturę badań mobilnych CAPI. Specjalistyczna platforma umożliwia elastyczne tworzenie najbardziej skomplikowanych kwestionariuszy badawczych i realizację badań z wykorzystaniem materiałów multimedialnych, aktywności on-line (łączność 3G i 4G), śledzenia sygnału GPS itp.
RubikaCAWI

Dysponujemy własną platformę badań internetowych, na której z powodzeniem realizujemy dedykowane projekty badawcze ad-hoc jak również badania cykliczne np. monitoring satysfakcji klientów.
Ponad 400 ankieterów

Korzystamy z profesjonalnej sieci ankieterskiej. Współpracujemy ze sprawdzonymi i doświadczonymi koordynatorami. Z powodzeniem zrealizowaliśmy duże i specjalistyczne projekty badawcze.
Badania jakościowe IDI, FGI, Etnografia

Sięgamy głębiej do umysłu konsumenta m.in. dzięki technikom projekcyjnym, obserwacji i uczestniczeniu w naturalnym życiu badanych. Wspólnie z partnerami oferujemy jakościowe badania on-line prowadzone w oparciu o profesjonalną platformę.
Omnibus, Panel CAWI

Współpracujemy z najlepszymi agencjami badawczymi w Polsce i panelami CAWI. Dobrze znamy rynek badań oraz dostępne produkty. Zawsze wybieramy dla swoich klientów najlepsze rozwiązania i najwyższą jakość.
CATI

Na jakość badań telefonicznych mają wpływ stosowane bazy danych, metody nadzoru, szkolenia i doświadczenie ankieterów. Dlatego też nie współpracujemy z call-center i nieprofesjonalnymi studiami CATI. Zawsze dobieramy najlepsze rozwiązania do danego projektu.

W ciągu 3 lat działalności zrealizowaliśmy

  • 61.800 wywiadów PAPI F2F w gospodarstwach domowych 55%
  • 30.600 wywiadów F2F OnStreet/InHall 27%
  • 15.000 wywiadów MOBI/CAPI w gospodarstwach domowych 13%
  • 6000 wywiadów CAWI/CATI 5%